lördag, maj 7

Jag får fysisk abstinens med hjärtklappning när mitt barn inte har varit i min famn på en stund. För att inte tala om när hon gör minsta lilla ljud eller min som verkar tyda på nån form av missnöje. Då får jag lägga band på mig för att inte bara springa dit och slita upp henne. Alltså jag förstår ju rent intellektuellt att hon har det svinbra och att det är helt naturligt att hon drömmer och gör minspel och helt ärligt inte farligt om hon skulle gråta lite heller, men logik biter inte på hormoner. Helst av allt skulle jag sitta inklämd mellan Andreas och Ellen jämt för jag vill helst vara nära honom hela tiden också. Jag har en bild i telefonen på dom tillsammans och mitt hjärta gör volter i bröstkorgen när jag ser den pga MIN FAMILJ! MIN! Gud jag är så jävla kär i min familj.

1 kommentar:

Johanna sa...

Så himla fin känsla. Åh, jag tycker det är så kul att Ellen finns! (Så himla fint namn dessutom).