lördag, maj 21

Medelålders man bortskänkes mot avhämtning

Är så jävla sur på Andreas idag så jag är helt jävla övertygad om att vi kommer skilja oss så småningom. Jag ska bara tillverka ett barn till först så mina barn (om jag kan få fler) får samma pappa och gå igenom en spädbarnsfas till och sen, sen kan vi skilja oss. Nu ska han gå ut och gå med Ellen och mitt hjärta dör av saknad till henne, men jag kan inte slippa se honom snabbt nog. Har tänkt ut en strategi kring hur vi kan samexistera här hemma utan att vara ihop och vill typ bara roffa åt mig mitt barn och sitta med henne i ett soffhörn och gosa och grina hela dagen. Och det är inte baby blues, Andreas är bara extremt dumihuvet och lämpar över allt ansvar för vår relation på mig medan han "är trött" eller martyrar sig av annan anledning eftersom "han jobbar faktiskt" till skillnad från mig. Gud, idag vill jag stänga in honom i sovrummet/lämpa av honom i vassen och gå därifrån och låtsas som att han inte existerar medan jag vill klistra ihop mig med min gosiga gulliga tjocka mjuka lilla bebis.

Inga kommentarer: