tisdag, mars 17

Så vårt tredagarsgräl slutade ju i nån form av förståelse och en överenskommelse att tills vi känner att även tänkandet och planerandet är jämställt så blir det veckomöten som Andreas är ansvarig för att boka in och för att göra agendan till. Vårt första möte var igår och jag var astrött och assur pga jobb och ville appselut inte sitta och göra to do-listor men eftersom en deal är en del och eftersom jag blev glad att vår överenskommelse hölls så blev det möte. Jag satt och googlade grejer och var mest okej till allting, men sen fick jag köpa saker på nätet och eftersom köpa saker är min favoritsak att göra när jag är på dåligt humör så blev alltet lite bättre. Idag vaknade jag innan klockan, var på jobbet tidigt, hade ett bra möte med Sara och fick finmacka till frukost och sen har jag fått asmöcke gjort på jobbet SAMT lekt med min kollegas femåring så idag känns livet slightly bättre. Plus Nellie skickade världens gulligaste mail förut så jag blev helt rörd i hjärtat och sen ska jag få krama henne live och dricka kaffe och sen ska jag få äta göttig mat och ligga i soffan och kolla på serier så ja, idag är en mycket bättre dag.

Inga kommentarer: