tisdag, mars 10

46 dagar

Det är 46 dagar kvar tills jag är en gift kvinna. OH MY GOD! *gapande, men glad, smiley med händer runt ansiktet* Nån frågade häromdagen om jag var nervös och jag svarade att jag inte är det för det känns som att vi har allting typ under kontroll och då sa den andra personen skämtsamt bara brudgummen dyker upp så. Och det var verkligen helt på skämt osv men det slog mig hur det verkligen aldrig ens har nuddat mitt medvetande. Gör det det för folk in general? Det är ju isåfall jättekonstigt? Ba ahmen vi planerar ett bröllop och lever tillsammans och näe, men hen kanske får kalla fötter och inte dyker upp. Så på det sättet är det ju inte ett dugg konstigt att vi ska gifta oss, eller det är ju inte konstigt att vi ska gifta oss för det känns ju helt rätt och han är den jag vill leva med resten av livet och allt det där, men grejen att JAG ska gifta mig? Det är fortfarande så nyss jag var singel så jag kan liksom inte helt acceptera att att jag är gift om 46 dagar.

3 kommentarer:

Jenny sa...

Så jävla kul detta! JAG blir exalterad!

S sa...

Yikes! Så himla nära ju!

Johanna sa...

Jaa, verkligen så jävla kul! 46 dagar - det är ju ingenting!!