fredag, mars 13

Fredagslistan

Är du singel? Uhm, ganska mycket nej på den
Trivs du med det? Ja, annars hade jag väl gjort nåt åt det tänker jag. Även om mitt safe place när jag är förbannad på Andreas är att scanna hemnet och tänka på insemination i Danmark.
Vad är viktigt i ett förhållande? Jag går emot trenden och säger att det viktigaste är att ägna tid till varandra och förhållandet (jmf egentid)
Vad är viktiga egenskaper hos en partner? Att hen respekterar en högt, att hen vill ens bästa och att hen gör en glad.
Hade du kunnat tatuera in din kärleks namn på armen? Näe.
Vad för sorts människor dras du till? Såna som är bra på att tänka och formulera det dom tänker på, oavsett viktighetsgrad.
Har du haft ett one night stand? Jag är trettioett år gammal och var singel more or less i åtta år. You do the math.
Vill du gifta dig? Japp.
Din klädstil? Ung och lite mindre linneinspirerad Gudrun Sjödén möter Rodebjer (eller Monki 4-ever)
Vem litar du mest på? Det finns väl inte en person jag litar mest på? Men spontant pappa.
Vem skulle du vilja se ut som? Jag är tråkig och säger att jag tycker att det är en farlig dörr att öppna.
Var bor du? Hornstull i Stockholm
Har du haft någon slags ätstörning? Har inte alla mer tjejer eller mindre haft det periodvis?
Har du varit i slagsmål? Jag har pratat andra ur slagsmål.
Har du spridit ett rykte någon gång? Inte som inte har varit sant, men sanna saker har jag absolut skvallrat om.
Vad har du gjort idag? Vaknat och gått till jobbet och jobbat.
Vad ska du göra imorgon? VEM VET LIVET ÄR ÖPPET LUFTEN ÄR FRI. Nä, men jag åker till pappa i eftermiddag och har ingen aning om vad vi ska göra imorgon. Kolla melodifestivalen förmodligen.
Har du ett jobb? Ja, jag har ett jobb.
Favoritlåt just nu? Jag lyssnar typ bara på P3 till och från jobbet så jag vet inte.
Var har du praktiserat? På posten, på förskola, på dagstidning och på ett stort vitvaruföretag. Alles innan nian.
Vad har du haft på dig idag?  Först hade jag på mig ingenting pga sov och sen klädde jag på mig min vanliga uniform strumbyxa kjol och svart tröja.
Skulle du kunna plastikoperera dig? Vid en olycka som krävde det, ja, men inte för mitt höga nöjes skull. Förstår inte varför folk inte har mer respekt för att mecka med kroppen i onödan.
Vad hatar du? Så mycket? Nä, men att så många människor är okapabla till att se the bigger picture och bara ser till egen vinning. Och krig osv.
Vad älskar du? Att människor blir smartare, får mer information, skapar en bättre värld. Och min familj och mina vänner och att ha bil och vår lägenhet och stundtals mitt liv.

Inga kommentarer: