fredag, mars 27

Eh okej, jag kanske har förbrukat min årstur nu, men imorse när jag gick ut från porten så stod det en parkeringsvakt två meter från min bil. Tur för mig så hade hen inte börjat processa den än och jag stod där man inte får stå efter klockan nio på morgonen så jag hade absolut fått böter om det inte hade varit så att jag hade kört iväg fortare än kvickt. Sen fick jag ett meddelande från min kompis ex sen kanske fem år tillbaka och som jobbar inom restaurangbranschen. Han hade fått nys om ett marängrecept utan ägg och gelatin och tänkte att jag kanske skulle tycka det var roligt att prova. Vi har alltså inte pratat med varandra mer än ett par gånger sen dom gjorde slut och att han kom ihåg att jag är allergisk, tänkte på mig och dessutom skickade ett meddelande är bara FÖR gulligt. Sen hörde Marias man av sig och ville ha Ernst kontaktuppgifter. HAHAHA. Det är så sjukt roligt. Alltså jag gillar ju Ernst rätt så mycket och hade vid ett tillfälle en liten plan om att han skulle förrätta vår vigsel, men näe, det är bara så himla roligt. Okej, that was all. Move along folks, it's Friday!

1 kommentar:

Matilda sa...

Åh, kan du inte posta det receptet?