måndag, mars 30

Helt hjärndöd av tröttma

Nu är jag hemma igen. Att gå upp tjugo över fyra för att flyga och ha ett möte i två och en halv timma och sen vänta halva dagen på flyget hem igen känns sådär effektivt, men förhoppningsvis har vi en ny samarbetspartner om ett tag så det kanske är värt det ändå på det stora hela. Under våra tre timmar på Landvetter passade jag på att köpa en rumsspray och när jag kom hem var det nystädat och fönstren är putsade och jag kanske eventuellt gick lite bananas med rumssprayen. Älskar köpa städhjälp så jävla mycket. Det är min bästa köptjänst tills dagen jag tjänar vidrigt mycket pengar och har råd att gå och tvätta håret hos frisören och eftersom den dagen troligtvis inte kommer komma så älskar jag städhjälp mest. Och massage. Men mest städhjälp. Kommer absolut fortsätta köpa den tjänsen när rut försvinner btw. Framförallt dagar som denna när jag är urvriden av tröttma och han jag bor med har haft partey onsdag-söndag och med stor sannolikhet är ett åskmoln av trötthet och bakfylla. Nu ska jag bara tvätta och kolla på Unbreakable Kimmy Schmidt och njuta av lifvet.

Inga kommentarer: