onsdag, mars 25

Jag gick och hämtade paket efter jobbet. Paket med H&M-klänning som jag sen klippte lite i så den blev perfekt. Paket med ansiktsprodukter och topplack (eleven.se alltså SÅ JÄVLA SNABB LEVERANS obs ej sponsrad (tyvärr)) och ett paket med 36 pompoms till bröllopet. Jag har ingen aning om vad vi ska med 36 pompoms till, men dom var snorbilliga och jag kunde inte bestämma färger och ähmen jag ba tryckte på knappen. Älskar etsy så sjukt mycket också. Hittills har jag köpt min klänning där, pompoms, bordsdekorationer, ringar och häromdagen en hårgrej. Jag tror på riktigt att allt har kostat kanske 2500 inklusive frakt och alla är så himla trevliga och snabba. Jag älskar internet så himla mycket också.

2 kommentarer:

plingman sa...

hej
ska också ha fest och skulle vilja veta lite mer exakt vad det var för pompoms du köpte? Sitter och kollar runt på etsy, men hittar bara att köpa en och en. och inte alls SNORBILLIGA direkt. tips?

Linn sa...

Hej! Jag köpte våra här https://www.etsy.com/shop/DECOPOMPOMS . Det jag gillade förutom tusen färgkombinationer var att de görs i UK och att frakten därmed var rätt billig.