tisdag, mars 24

Jag började gråta av trötthet och stress igår, trots att vi hade veckomöte och gjorde lista på vad som behöver göras framöver. Jag började eventuellt mest gråta för att jag var så himla trött, men också för att näe jag vet faktiskt inte. Jag grät en liten skvätt iallafall. Nu har jag varit uppe tidigt och bockat av ett gäng grejer på listan (köpa topplack och ansiktsprodukter, köpa hårspänne och mailat skräddare om ändringen på min underklänning) och nu känns det rätt så mycket bättre. Efter jobbet ska jag ta min blivande i handen och gå och köpa hans bröllopsoutfit och sen ska vi börja skissa på bordsplacering och äta middag ihop på nåt ställe som inte är hemma. Det känns som att det var tusen år sen som vi hade en fin och mysig kväll ihop så jag längtar asmycket.

Inga kommentarer: