söndag, augusti 24

Se hur duktig jag är då! Visst? Visst?

Idag har jag:
Dammtorkat
Städat köket
Städat badrummet
Gjort rent i duschavloppet
Putsat duschdörrarna
Bäddat rent
Tvättat och hängt tre maskiner tvätt
Plockat ur och i diskmaskinen
Vattnat blommorna
Putsat speglarna

Och bajsat med öppen badrumsdörr och insett mid-poop att vårt sovrumsfönstee ger alla på vår gård fri lejd till toaletten. Ingen såg mig dock. Phew!

Nu sitter jag och funderar på om jag även ska dammsuga och torka golven eller om jag ska lämna det till Andreas när han kommer hem überbakis. Hatar verkligen att dammsuga, men gillar verkligen att vara Duktig Flickvän så valet är lite svårt.

1 kommentar:

Honey sa...

Snyggt! Då har du dessutom prickat in tre grejor som definitivt ligger på min det-här-skjuter-jag-på-så-länge-jag-bara-kan-lista (avlopp, duschdörrar, speglar). Hatar det, men det är så sjukt skönt när det är gjort.