torsdag, augusti 7

Åkte hem för att jobba färdigt hemma eftersom den datorn som har rätt program visst var hemma och genom det öppna fönstret mot gården:  mamma mamma mamma pappa pappa mamma pappa mamma mamma pappa pappa pappa. Grannarnas barn verkar vilja ha lite uppmärksamhet och jag tycker att det är till hälften asgulligt och till hälften lite avskräckande. Det senare kanske är rätt bra i och för sig eftersom jag gick och funderade på hur det kommer kännas den dagen jag slutar med p-piller när jag gick till bussen imorse. Tänker att jag kommer inbilla mig att jag är cool med whatever och allt tar tid och det är inte säkert att jag kan och ja, ni fattar, men i verkligheten kommer jag vara mer är jag gravid nu? Nu då? Eller idag kanske? Nu? och springa och kolla trosan hela tiden.

Inga kommentarer: