fredag, augusti 29

Jag jobbar jättejättejättemycket just nu. Det är väldigt roligt och väldigt tröttsamt. I förrgår tog jag mod till mig och berättade för vår VD att jag vill ha ett utvecklingssamtal och mitt lönesamtal som egentligen är 6 månader overdue. Tänker egentligen inte att jag ska pusha för en löneförhöjning för well, jag tycker kanske inte att jag har gjort nåt speciellt för att förtjäna en höjning den här gången, men däremot vill jag att vi (jag) får en pensionsplan och jag tänker att jag kanske också ska känna mig för lite med föräldraledighetsjox. Typ se om dom kan tänka sig att täcka upp en del av lönen eller whatever när (om) jag blir föräldraledig. Aja, nu väntar jag på att Nellie ska ringa och sen drar vi och käkar lunch och sen ska jag popagandahänga resten av helgen. Hejrå.

Inga kommentarer: