torsdag, augusti 21

Nån som vill ha 2 stora paxgarderober, vita högblanka dörrar och inkl. hyllplan och sånt tjafs såklart?

Vi har ju tagit bort garderober i sovrummet eftersom vi inte behöver dom och hellre har ett skrivbord där än stora tomma skåp och nu står det 1 st dubbelgarderob (100 cm bred) och 2 st likadana enkelgarderober (50cm) isärplockade i vår hall. Övriga mått: 60 cm djupa, 236 cm höga. Vanliga Pax från Ikea. Dubbelgarderoben har häng-rack och enkelgarderoberna har nån låda och sen resten hyllplan. Om det är nån här som behöver garderober så är dom gratis om ni bara kommer och hämtar dom. Jag tror att det skulle kosta kanske 5-6000 kr nytt och dom ser typ oanvända ut. Any takers?

Edit: Enkelgarderoberna är nu paxade (hade jag varit göteborgare hade jag skrattat åt min egen fyndighet, men det är jag ju inte), så nu är det bara dubbelgarderoben to go.

2 kommentarer:

Elin sa...

Hej!
Jag har skickat ett mejl till dig om det här. Så slipper man babbla om tider och adress och sånt i kommentarerna.

Josefine sa...

Jaha det var då en JÄVLA osis att vi bor i Göteborg för det där är precis vad vi behöver skaffa asap.