måndag, augusti 11

Det är måndag, folket! Dagen ingen nånsin längtar efter. Min har varit rätt bra hittills, er? Helgen var rätt stressy eftersom jag visst lovade pappa att laga mat till 28 pers till hans 60-årsskiva i helgen. Det gick galant, tackar som frågar, men vi kom hem halv ett inatt så jag var lite trött imorse och tänkte att det skulle bli en sån där helvetesdag, men jag hade fel. Har varit sjukt effektiv på jobbet och sitter och planerar både mitt jobbsjälv och mitt privatsjälv. Det kan ha att göra med att jag fick en förkänsla för höst och alla vet ju att hösten är den absolut bästa årstiden samt att kyla är en väldigt bra sak. Nej, tjafsa inte nu för jag har rätt här. Iallafall, sjukt pepp på livet just nu.

1 kommentar:

M sa...

Blivit hastigt ivägskickad på kollegas möte för att upptäcka att det var fel dag. Bokat vindate med två personer. Samtidigt. Kom på i efterhand att just fan jag har ju haft en fling med båda. Samtidigt. Undrar om dom vet. Skickat 1 spydigt chefsmail. Fått 1 bekymrat samtal.Från annan chef. Börjar bra detta.