onsdag, augusti 20

Igår klippte jag mig och gjorde ögonbrynen. Det var svindyrt och jag langade fram mitt kreditkort och ptja, så blir det ibland. Jag blev dock ursnygg så känns ändå totally worth it. Vi ska ha jobbfest på fredag och well, en måste ju faktiskt sätta viss standard när en ska övertyga alla andra om att ens produkt är Produkten. Borde kanske ta upp klippning som utlägg? Ska fråga ekonomitanten om jag får det. Ekonomitanten sa tyvärr nej, typiskt dålig ekonomitant. Kom på där i frisörstolen att jag faktiskt måste börja tänka på hur jag ska se ut när vi gifter oss, för om jag inte vill ha så här rött hår så måste jag liksom börja planera för en överfärgning till nåt annat. Och klippningen måste ju också anpassas efter frisyren. Och allting beror ju på bröllopsklänningen och jag kanske kanske kanske har hittat en jag gillar. Den ser helt jävla perfekt ut på interwebz där jag hittade den, men alla vet ju att interwebz och verklighet inte alltid stämmer överens. Ska beställa så fort ekonomitanten betalar ut min lön. Tyvärr är hon en sån där nitisk jävel som betalar den 25:e, oavsett hur mycket jag tigger. Så himla dåligt faktiskt. Hon får ju ändå sitta där med dom snygga brynen och den härliga hårfärgen och njuta av allt jag göttar mig i så man kan ju tycka att hon kunde ha lite förståelse men hon håller på och tjatar om personligt är personligt och jobb är jobb blablabla. Ni hör ju vilken jävla liten besserwisser hon är. Okej, nu måste vi jobba. Hejdå.

Inga kommentarer: