torsdag, augusti 14

Hejra! Vad händer? Själv kanske jag har gubbvad (seriöst WTF kroppen?) och bokade precis en klipptid fast jag verkligen inte borde för att vi har jobbfest nästa fredag och jag måste vara smashing! Tänker låtsas att det är en sträckning i en töntmuskel och blunda när jag drar kortet hos frisören. That's how this person deals with issues. Är väldigt oproduktiv idag på jobbet, som vanligt efter ett par dagar när jag har varit supereffektiv. Googlar lampor och väggfärg och fan och hans moster, men iallafall inga gulliga djur. Häromdagen såg jag den där späckhuggardokumentären (Black fish? nåt sånt iallafall) och efteråt kände jag djupt äckel för 1) djurparker och 2) alla sorters djurhållning som är för människans underhållning. Är konstigt nog helt okej med djurhållning för köttproduktion, men vill gråta av tanken på innekatter. This brainz works in mysterious ways. Nu ska jag skicka ett kollage till min kompis baserat på hennes ex-ligg och den där fula instagramhunden med överbett. Dom är faktiskt förvånansvärt lika, fast han liksom är rätt snygg på riktigt.

Inga kommentarer: