lördag, juli 5

Skärpte mig lite lite grann och dammtorkade hela lägenheten och alla köksluckor och rengjorde minituöst inne på toaletten, räddade det som rädda kundes av en gammal blomsterkvast och gjorde en to do-lista för vår semester. Sen gick jag och handlade grejer till en pastasallad till ikväll på Kate's. Älskar Kate och hennes man. Nu funderar jag på om jag ska göra manikyr på mig själv eller om jag ska åka och fixa det på salong imorgon. Vi får våra ringar på måndag och god damn om jag inte ska ha välvårdade naglar när jag drar på mig det där blinget för första gången. Kom precis på att jag är nervös. Tänk om den blev ful? Tänk om jag har ångrat mig? Omg omg omg. Får man lämna tillbaka den då? Orkar inte ha betalt en större förmögenhet för en ring jag inte gillar. Ska nog ta ett glas vin eller fem. Hejrå.

Inga kommentarer: