lördag, juli 12

Idag träffade jag min nyaste kompis Harry. Harry är fyra dagar gammal och helt ofantligt söt och eftersom han är tredjebarn och eftersom hans mamma har känt mig i cirka tjugo år och har en lite förstorad tilltro till mina förmågor så överlät hon honom till mig under de två och en halv timmarna jag var där. Jag bytte till och med kläder på honom och det kanske tog två av dom där timmarna för herregud vad försiktigt jag plockade med hans små små små små söta armar och ben medan det lilla gullot låg och plirade på mig och log. Ja, jag väljer att tro att han ler redan. Sen lekte jag lite med hans fantastiska syster och fick två små brunbrända armar runt halsen och ett bestämt jag älskar dig! innan jag åkte hem. All in all en tämligen fantastisk stund som verkligen behövdes. Är inte långt ifrån att slänga p-pillren åt helvete nu alltså.

Inga kommentarer: