torsdag, juli 31

Okej, tydligen så kan vi få korsdrag i vår lägenhet och just nu sitter jag i soffan och jobbar och DET BLÅSER LAGOM KALL LUFT PÅ MIG. Är så lycklig. Att jag inatt var tvungen att gå upp och blöta ner en handduk med iskallt vatten och sen använda den som täcke för att överhuvudtaget kunna somna kanske vi inte behöver komma ihåg? Har packat upp semesterväskorna, laddat batterier till kameran som jag aldrig har använt och inte heller använde den här semestern samt lagat BLAT till lunch. Det var gött. Nu behöver jag jobba en kortis och sen tänker jag gå och hämta mitt bokpaket som ligger och väntar på Ica och sen tänker jag läsa resten av kvällen. Imorgon ska jag på kalas i skärgården. Vi ska dricka drinkar och sova över och det ska bli ashärligt. Carpe diemar skiten ur de sista semesterdagarna gör jag.

Inga kommentarer: