måndag, juli 14

En liten lista höstböcker

Eftersom jag inte har så mycket annat kul att berätta så tänkte jag bara ge en liten lista på vad jag kommer läsa i höst. Jag har inte hört nåt om nån utan har min vana trogen gått på titel och/eller författare och/eller "andra har också köpt.."-funktionen på Amazon.

The Universe Versus Alex Woods av Gavid Extence

How to Fall in Love av Cecelia Ahern

The Other Half of Me av Morgon Mccarthy

We Were Liars av E. Lockhart

The Blazing World av Siri Hustvedt

 A Nice Girl Like Me av Rosie Boycott

Severed Heads, Broken Hearts av Robyn Schneider

The Colour of Milk av Nell Leyshon


1 kommentar:

minahistorier sa...

åh, flera jag är nyfiken på! the blazing world försökte jag läsa men kom halvvägs. vet inte om det berodde mer på mig än boken, ska nog försöka igen efter sommaren...