måndag, juli 7

Sitter i soffan och panikjobbar lite innan S-E-M-E-S-T-E-R! Imorse när jag hade duschat så filade jag fötterna så jag med gott samvete kan gå i sandaler och herrejävlar vad mycket hud som inte behövs jag har på fötterna. Hela badrumsgolvet var typ vitt när jag var klar. Städade genom att skölja av golvet med duschslangen. Ändå nån form av fördel med litet badrum. Snart ska vi åka och hämta våra ringar. Jag är sjukt nervös. Sen ska vi hem och hämta grejer och sen drar vi till Värmland och pappa och fisketurer och farmorguidningar i skogarna. Jag längtar så att jag håller på att dö.

2 kommentarer:

Anonym sa...

http://www.ebay.com/sch/Nail-Care-Manicure-Pedicure-/47945/m.html?_nkw=&_armrs=1&_ipg=&_from=&_ssn=mulkin

Baby foot är bättre - då byggs det inte upp ny extrahud, vilket är fallet när man filar! Lyssna på tant, och skaffa billiga produkter på ebay (alldeles för dyra här hemma). Fyra ggr per år kör jag, och får aldrig sprickor/extrahud. (Det finns ännu billigare på ebay, men de funkar inte lika bra som dessa) Kram!

Linn sa...

Oh! Ska investera i det efter semestern, tack för tips!