torsdag, juli 17

Jag har jobbat i veckan, fast jag har gett mig själv sommartid som innebär att om jag jobbar 10-15.30 så är jag jätteduktig och får gå hem. *klapp på axeln* Det har varit en jävligt jobbig vecka. Jag har liksom insett vad det här med sorg är tror jag. Eller så är det nåt som man inser hela tiden under den här "resan". *är Mia Thörnblom* Igår fick jag iallafall ett break och hade datenight och började planera vårt bröllop. Iiiiiiiihh. Jag lade upp kortet coverband a'la fjällen på bordet och eftersom Andreas är på nån mancavehelg nu så förväntar jag mig att han ska ha smält det lagom till att vår semester börjar på måndag. Sen pratade vi om att jag ville döpa min framtida unge till Nicole när jag var i tonåren och när jag råkade attenda Andreas jobbarkompis kompis flyttevent av misstag och så skämdes jag så mycket så jag var tvungen att halsa vin och yogaandas. Idag drar jag vill Maria och Björn och deras vildhundar och imorgon åker jag vidare till papi. Jag har bestämt mig för att jag redan har jobbat färdigt för idag (nytt rekord i arbetstid: 9.30-11.30) eftersom min inkorg är tom och min to do-lista kryssad och klar. Nästa vecka är det roadtrip, baby! och jag ska göra Skåne så att säga. Det blir fint.

Inga kommentarer: