fredag, september 30

Mmm...ungdomslitteratur. Mmm...böcker.

Sen kanske det hjälper att jobba med folk som får en att skratta inifrån magen där man liksom måste ha nån form av hemlig gömma med bara bubbel och skratt. Och så kanske det hjälper att börja klicka hem Ännu Fler Böcker. Alltså jag behöver verkligen inte fler böcker. Vad jag behöver är en bokhylla och lite tålamod. Men skit i det, det är mycket roligare att köpa saker än att inte göra det så idag var det klickklick på Michael Chabons Amazing Adventures of Kavalier and Clay (tips från Sofia), Suzanne Collins Hungerspelen, Fatta Eld och Revolt (tips från Onekligen) samt Jenny Jägerfeldts Hål i huvudet. Och igår hade jag fått ett litet brev från Gilla med Jonathan Troppers nya Sju jävligt långa dagar som jag ämnar sträckläsa ikväll eftersom jag verkligen gillade hans Konsten att tala med en änkling.

Känner mig snäll nu. Vill ni ha boktips? Holla isåfall.

Inga kommentarer: