torsdag, september 29

Nu spexar han också, clearly kär i mig

Min kollega drog precis ner gylfen bakom ryggen på mig. Innan det stod han och spände sig och posade. Jag tar det som ett tecken på att jag är mycket liggbar.

I övrigt känner jag mig vuxen idag. Varför det, undrar ni? Jo, jag får använda ord som mark up och marginaler och konverteringsgrad.

Edit: Nu sitter han och småstönar till musiken och tittar menande åt mitt håll. Närå. Eller jo, dom gör det. Men dom sitter som tre högstadiekillar på rad och dånar nån fransk hiphop över hela kontoret och sittdansar samtidigt och kollar mest på mig för att dom vill att jag ska skratta åt dom.

4 kommentarer:

Matilda sa...

Du utelämnade ju den viktigaste detaljen: Är han liggbar då?

Tears and Pearls sa...

Ja, är han liggbar, så go for it!

Linn sa...

Haha! Alltså alla på mitt jobb är (faktiskt) snygga. Men han skoja bara. Jag skoja bara. Don't poop where you eat osv. Plus alla killar på jobbet är upptagna redan. Såklart. Dom är kap allihop.

Annika sa...

Väldigt roligt!