onsdag, januari 8

Phew! samt Hjälp?

Okej, fick precis mail om att vi visst har bokat mässan och allting är fine and dandy. Andetaget jag tog när jag hade läst det mailet alltså... Har även hunnit duscha bort mitt äckelflyttsvett och klätt på mig inför kvällen. På tal om äckelflyttsvett, jag har börjat lukta svett? Alltså kanske inte så att andra känner det eller så, men om jag stoppar ner näsan i armhålan så liksom luktar det som köket dagen efter en tacofest? Det brukar det inte göra. Det brukar lukta deodorant eller möjligtvis 48 timmar efter senaste duschen och precis morgonvarm lite unket, men svett?! Vänligen hjälp till att övertyga mig om att det är övergående och/eller tipsa om lösningar. Tack på förhand!

2 kommentarer:

Agnes sa...

Ang. svett så bytte jag jobb nyss från medarbetare till chef och helt plötsligt slutade min bästa trotjänardeo att fungera. Jag ska väl inte säga att jag blev blöt, men i alla fall fuktig under armarna. Och sen kom lukten. Lite surt så där. Inte brottarnas omklädningsrum direkt, men ja, mer än tidigare. Jag gav mig själv diagnosen "anspänning". Något bättre nu efter 4-5 veckor så jag röstar på att det är övergående!

Agnes sa...

Ang. svett så bytte jag jobb nyss från medarbetare till chef och helt plötsligt slutade min bästa trotjänardeo att fungera. Jag ska väl inte säga att jag blev blöt, men i alla fall fuktig under armarna. Och sen kom lukten. Lite surt så där. Inte brottarnas omklädningsrum direkt, men ja, mer än tidigare. Jag gav mig själv diagnosen "anspänning". Något bättre nu efter 4-5 veckor så jag röstar på att det är övergående!