onsdag, januari 15

Jag har aldrig saknat svensk uppkoppling så som jag gör nu

Jag är i Berlin, därav tystnaden. Vi är på mässa med jobbet och det är oh-så-oglammigt. Jag har på två dagar sett insidan av en taxi, insidan av mitt hotellrum, insidan av en t-baneterminal, insidan av mässan, insidan av en taxi, insidan av en restaurang (Pan Asia, sjukt god mat), insidan av en taxi, insidan av hotellrummet, insidan av mässan, insidan av en taxi, insidan av en restaurang (Chicago Williams BBQ, sjukt bra ställe om man gillar när det är högljutt och lite slit och slängigt, vilket jag gör) samt insidan av mitt hotell. Nästa gång tänker jag propsa på att det är onödigt att jag följer med eftersom jag ändå bara sitter och är stressad över att jag inte hinner jobba och ändå inte har nåt egentligt att göra i mässmontern. Det positiva kanske är att jag är sjukt pepp på att komma hem och få jobba på riktigt med ett internet som inte hänger sig eller tar tre år att öppna ett mail. Plus vi har haft hemskt trevligt såklart.

2 kommentarer:

Josefine sa...

Då hoppas jag på tätare blogguppdatering när du kommer hem också!

Eh. Inte för att jag ska säga så mkt om uppdateringsfrekvens.

Linn sa...

Haha, ja alltså hoppas kan man ju alltid. Men jag har faktiskt kommit på att det är rätt kul att blogga igen så jag ska göra mitt bästa.