tisdag, januari 7

Hade jag inte redan hittat en baby daddy så vet man ju aldrig vad som hade hänt

Jag DOG typ lite förut när jag såg att min bloggmail hade fått ett seriöst (?) mail, som efter många genomläsningar faktiskt inte verkade vara spam, om en snubbe som hade läst nåt gammalt inlägg här när jag tydligen var barnsugen och ba HEJ OM DU INTE HAR HITTAT NÅN ÄN KAN VI GÖRA ETT BARN. Eller ja, mailet var ju betydligt längre än så. Han beskrev vad han hade haft för sig under julen, vad hans intressen var och att han var en ung och ordentlig ung oskuld som gärna kunde tänka sig att ställa upp och dela en genpool med mig. Är fortfarande i stadiet mellan creepy och hysteriskt roligt.

8 kommentarer:

Omomigen sa...

Allvar? Jag måste få höra ALLT om detta? Vet inte om jag är road, oroad eller bara dödligt avundsjuk på det här märkliga.

Linn sa...

Vidarebefordrade precis mailet till din hotmail. Ha det så kul.

Christel sa...

Men VA?! Händer sånt verkligen i verkligheten? Hahaha!

Omomigen sa...

Jag...saknar ord?

Trasselkvast sa...

Jag tänker: PUBLICERA,

Sofia sa...

Lite... fint, va? Tycker jag. Gulligt.

Linn sa...

Christel: Ja, men tydligen. Har haft sjukt roligt åt det hela nu ett dygn.

Trasselkvast: Alltså det hade ju varit roligt, men det är ju också lite sorgligt hela grejen och det känns lite elakt att hänga ut honom så mycket faktiskt.

Sofia: Well, lite gulligt men mest jävligt konstigt faktiskt.

Josefine sa...

VA? Alltså det här är något av det mest bisarra och roliga jag hört!!!