lördag, januari 11

Ligger i soffan i den nya leopardmysbrallan, raggsockor och tisha och har precis läst tidningen och hittade en särskrivning i en svd-annons, vilket jag göttade mig i sjukt länge. (Man får hata på det för SvD should know better) Igår var helt galet på jobbet och sen kom "Andy" och räddade mig och så gick vi till Urban deli och drack vin och åt förrätt och sen till Mississippi Inn och drack drinkar och åt middag. Där kom vi in i en diskussion om feminism, eller mer att kalla sig feminist, som slutade med att jag väste över bordet att han skulle skärpa sig för fan du är ju feminist sluta fucking förstöra!. Var superirriterad tills jag argumenterade ner honom och kunde nöja mig med att jag vann och hade rätt. (I thank you all superior feminister out there som har gett mig kunskap). (Obs han ÄR feminist på alla sätt och vis. Hade inte varit kär annars.)

2 kommentarer:

felicia sa...

Känner igen diskussionen om att just KALLA sig feminist. Så himla trött på min snubbe att han inte vill göra det, när han ju helt självklart ÄR det. Oh well, har bara varit ihop ett år så det ger sig väl så småningom ... (Eller så säger han så för att retas, det är lite oklart)

Mirijam sa...

Feminist schmeminist, kan vi snacka om det viktiga i detta inlägget: VAD FÖR LEOPARDMYSBRALLA?