måndag, januari 6

Det går ju inget vidare det här med att blogga. Fy mig. Jag skrotar runt hemma i mina nya mysbrallor i röd leopard med knälångt häng, illorangea strumpor och håret i ett fågelbo mitt uppe på huvudet. Igår var vi hos Maria och Björn en sväng och filade och i förrgår var Andreas syster med barn här och åt lunch, men i övrigt händer det fan ingenting. Jag sover i tonårsmönster och vaknar helt tantstel i kroppen runt elva på dagarna. Jag har haft Lord of the rings-maraton och klämt trion filmer på två dagar. I övrigt kollar jag rätt mycket på vintersport och den där spinoffen av engelska antikrundan där dom letar ursprung på tavlor, som en deckare för väldigt väldigt gamla människor ungefär. Idag ska jag träffa Allt finns redan och käka lunch och sen ska jag göra köttbullar, gräddsås och rårörda lingon. Det kommer bli bra.

3 kommentarer:

Johanna sa...

Haha jag kollar också den dära tavel-serien. Väldigt spännande ändå faktiskt.

Linn sa...

Men eller hur?! Mycket mer spännande än vad det borde vara iallafall.

Mirijam sa...

Kräver bild på brallorna!