lördag, januari 25

Hör och häpna!

Den här gamla människan tog sig ur sängen, städade lägenheten (nåväl, duschade, fönade håret och sminkade mig medan Andreas städade), promenerade en stund, köpte nya sängkläder och handdukar och duschdraperi (hur blir dom så äckliga? Eller nej, svara inte men huga alltså.) och krya på dig-bokpaket till en gravid kompis som måste ligga still och må bättre. Och ny maskara och göttig tvål och sån där burk man stoppar ner fingrarna i för att ta bort nagellacket. Älskar verkligen att spendera och min kille går typ med på vad som helst om han får gå och pilla med mitt hår, så win! Sen promenerade jag hem, bokade en tvättid, bytte glödlampor, städade toaletten, bytte sängkläder, möblerade om lite krafs och nu sitter jag och läser recept i väntan på näst tvättbyte. Tror jag ska gå och köpa en bukett fina blommor också och sen ska vi göra pizza. Mmm...hemgjord pizza.

Inga kommentarer: