onsdag, januari 8

Jag är så sjukt nervös just nu för en mässa som vi ska på nästa vecka verkar trots tidigare bekräftelse inte vara bokad. Har ungefär 1000% panik i mig nu, men har ÄNTLIGEN fått tag i mässarrangören som säger att dom ska bekräfta under dagen. Alltså det är ju dom som kommer få fixa det på ett eller annat sätt, men ändå. NER_VO_SI_TETEN!

On another note så gjorde jag och min chef lite halvinbrott i vår nya lokal idag med hjälp av ett brevinkast, en bit ståltråd och en tumstock. Det var well, lite roligt, men mest stressigt och MEN HERREGUD VAD SÄGER VI OM POLISEN KOMMER?! Det sista var nog mest jag, men ändå. Vi tömde vårt gamla kontor (17 fulla kvadratmeter som vi två BAR OCH SLÄPADE, måste börja träna pga kände mig lite klen) och flyttade in i det nya och städade och ställde iordning allting mellan 9-13 idag (en timmas paus för hur fan ska vi komma in när hyresvärden inte är här-leken). Nu sitter jag i soffan och är svettig och behöver duscha innan min jobb-AW i eftermiddag och bloggar när jag borde svara på tusen mail och kolla över vår "situation" i USA. Hejrå.

Inga kommentarer: