lördag, januari 25

Jag har så himla mycket att säga och jag ska försöka göra det också, jag lovar. Har alltid hatar alla som ba "förlåt för att jag inte bloggar, men..." Och nu är jag där själv. Är så mycket nu dom jag har totalt föraktat förut. Känner att det kanske inte bådar så jättegott om jag får barn nån gång eftersom risken känns överhängande att jag blir en sån där morsa om det här fortsätter. Nåväl, nu ligger jag iallafall i sängen och läser den där bilagan i svd med massa snordyra lägenheter och dricker kaffe. Var Världens Bästa Flickvän (TM) imorse och gick ut i kylan och köpte frukost och tidning och kokade kaffe och gjorde frukost på sängen. Igår var vi på Duvel (sjukt god mat) med Lisa och Nellie och Amélie och jag skrattade så jag grät ungefär hela tiden. So much so att jag kände att det var okej att avsluta kvällen och åka hem vid kvart över elva (kände mig lite överförfriskad). Idag borde jag: jobba lite, städa lite, tvätta lite samt åka på stan och köpa lite bös. Samt storhandla. Sk vi gissa på att jag kanske kan lyckas med en av ovan saker?

2 kommentarer:

Ulrika sa...

Åh, bös!! Bara värmländskor köper bös.

Linn sa...

Haha! Ja, dänna tösen ä frå värmland ho.