fredag, december 7

Tänker göra det ändå. Har blivit modig osv. Ww

Jag hatar att det är så här, men ju mer jag tänker på honom desto mer fäste får han. Jag hade ju stängt av honom. Jag hade ju bestämt att enough is enough och att vi är bättre enbart som kompisar och att han är ett förvuxet barn och att... Nu ba längtar värsta mycket efter att få slänga mig i famnen på'n. Bara det att jag får slänga mig i famnen på honom. Att jag får vara klängig och jobbig och hålla på och gnälla när han är mer än en meter ifrån mig. Bara det.

Det är inte ett så bra tecken att jag använder honom som måttstock för alla andra va? Det betyder nog nåt annat än enough is enough. Är full och ba *har värsta insikten*. *kommer ignorera imorgon* *låtsas vara cool*

Han vill inget. Jag är ungefär 120% säker på det. Han vill inget fast det verkar så och jag går på det varje gång. Jag kommer inte gå sönder, men det här kommer end in tears. Jag är märkligt okej med det faktiskt. Ba okej, kommer bli heartbroken, kommer bli fine.

3 kommentarer:

emster sa...

ditt fina lilla hjärta. han är ju puckobäng om han inte vill ha dig.

Anonym sa...

Du är förälskad! Känner igen den! ;-)

Linn sa...

emster: puss!

Anonym: inte än, tror jag inte. är eventuellt lite smitten.