söndag, december 23

Bortskämd punkt nu

Okej så jag går mest omkring här hemma och skrotar. Petar lite i en gryta, byter lakan i min syrras säng så hon ska sova gott när hon kommer inatt, gör pepparkaksglass. Sånt. Mamma och pappa går omkring och klappar på mig och kommer med kaffe eller vindruvor eller gör en eld och igår hörde jag pappa viska till mamma i köket hon förtjänar faktiskt att bli lite omhändertagen tycker jag. Nu är densamme i en bil utanför Göteborg för att hämta min syrra på flygplatsen och köra hem henne i tid tills att vi andra typ går upp imorgon. Klart han ska hämta ongen trots snöstorm och dålig planering, why the hell wouldn't he? Mamma ligger uppe i soffan och skriker att pappa är så jävla lik Svensson Svensson! och jag slår in sista minuten-julklappar. Imorgon blir det kaoz här och jag älskar julen i år.

Inga kommentarer: