söndag, december 2

London, I adore thee

Nu sitter jag på Heathrow express efter kanske världens mysigaste helg med min syster. Vi har absolut inte "gjort" London. Vi har passerat Oxford circus ett par gånger, men mest för att man liksom gör det när man bor ett stenkast från Oxford street. Igår var det så mycket folk att jag trots att jag stod still trodde att jag rörde mig bara för att massan rörde sig. Det var obehagligt. Men sånt gillar ju inte jag och min syster så vi har gått på smågator och hängt i Covent garden och China town och runt Regent's park, typ. Det blev ingen musikal för vi orkade inte stressa. Det blev pubmat och i säng klockan elva istället. Jag har köpt en jacka och två par skor och två skjortor och en bh och tre par trosor och en halsduk och en tisha. Jag har skrattat så tårarna rann maskararänder på kinderna. I veckan ska jag på två dejter och jag har asmycket att göra på jobbet men det tänker jag ignorera i några timmar till.

2 kommentarer:

Pulber sa...

Vilken dejtingsajt använder du? Min kompis (inte jag, faktiskt) letar nåt där det finns hyfsat vettigt folk, och du verkar ju ha träffat på några bra!

Linn sa...

Det skriver jag inte ut här, tyvärr. Men jag tror dom vanliga är ungefär exakt likadana allihop.