tisdag, december 18

Det var väl på jävla tiden ändå

Åh just det, minns ni douchen? Så totally douche i slutändan iallafall. Det konstiga är att jag är helt fine med det. Alltså inte fine med beteendet, men liksom...oskadd. Det gör inte ont. Jag känner mig inte fulast i världen. Jag tror inte att jag kommer vara ensam resten av livet ingen man vill ha mig jag är ett troll.

Nu är det ett totalt ropa inte hej-moment här, men det skulle kanske eventuellt kunna vara så att mitt självförtroende inte längre är totalt kopplat till dudes som vill/inte vill ha mig. Fucking win isåfall.

4 kommentarer:

Sofie sa...

men! trist... mest för honom eftersom han går miste om dig. men skönt för dig att du inte låter det sabba ditt självförtroende, bra och starkt!

minahistorier sa...

tror man att nån är en douche så är han oftast det, i alla fall utifrån mina erfarenheter.

elsa sa...

men HEJA

Linn sa...

Sofie: ja, men det går andra tåg osv. Och tack!

minahistorier: true dat.

elsa: TACK!