tisdag, november 4

Saker jag tänker på

Om vi ska hyra bil under julhelgen eller inte. Det är rätt dyrt, men också rätt gött. Om vi ska köpa bil så småningom eller inte. Det är rätt dyrt, men också rätt gött. Att min finaste killkompis ska flytta till Stockholm med sin familj och att det glädjer mig nåt oerhört. Att jag hade en så fin stund med min kille igår. Att han är en sån mjukis och att hela mitt hjärta smälter till en liten pöl på grund av det. Att pappa kommer hit ikväll. Att vi inte har städat eller tvättat eller packat. Att jag inte får glömma att gå till apoteket och hämta nya p-piller IDAG. Att jag inte får glömma att posta paket och brev IDAG. Att jag måste börja bocka av grejer på min todo på jobbet. Att vi kommer klara budgeten till bröllopet. Om vi kommer klara budgeten till bröllopet. Att jag är hungrig.

Inga kommentarer: