onsdag, november 26

Lite julklappstips-ish och vuxen på riktigt

Ja, men okej jag somnade i fredags och vaknade typ i måndags. Kanske inte riktigt, men jag vaknade i normal tonårstid KVART - I - ETT i lördags, petade på Andreas och ba eh haru sett vad klockan är? Sen gick vi upp vid kanske halvtretiden, eftersom jag var tvungen att kolla på ett avsnitt av drop dead och Andreas var tvungen att äh jag vet inte, kolla grejer i mobilen och sova. Gjorde således ingen av de planerade helgaktiviteterna. Sååååå, jag tar igen det nu. Dels har vi gjort en julklappsbudget för inköp till familjer och sånt (proud to be en tant) och dels så ska vi kanske köpa den där bilen (hurrah!).

Men okej, här kommer mitt tips inför julen för er som kanske inte riktigt visste det innan. Nu i helgen är USAs största shoppinghelg, som startas av Black Friday på tada! fredag. Det är vanligtvis riktigt riktigt riktigt riktigt bra priser och det bästa? Väldigt många svenska webshoppar hakar på och kör ibland bara fredag, men oftast hela helgen. Sen efter helgen kommer Cyber-Monday i USA där det blir ännu mer bra deals och ja, igen, många svenska företag hakar på för att inte missa försäljning. Min plan är nu att surfa slut på internet, bokmärka internationella webshoppar eller produkter på sidor jag gillar och göra en plan på vad jag ska köpa till vem och sen ha det som mission att få det så till så bra pris som möjligt.

3 kommentarer:

M sa...

Åhåhåh, kan inte du vara lite moderator på måndag och bara tipsa om du hittar nån asbra deal på nån toppensite? Arvode i form av evig kärlek och respekt.
Mvh Lat med lite tid över på kvällarna pga dendärjävlastyrelsen-81

Linn sa...

Jag kan till och med göra det imorgon. Eftersom jag är en så väldigt bra vän.

M sa...

Och så gjorde du det idag? För att du är fantastisk <3