torsdag, november 20

Att ta igen det jag tycker att jag har saknat

Sen tiden jag hade på mitt förra jobb, då när jag grät av stress i hallen när jag kom hem från jobbet, så har jag liksom inte orkat vara så jävla social. Sen kom ju hela mammagrejen och det tog ju rätt mycket energi och så. En eller två saker i på veckodagarna har jag klarat av och sen har jag typ nästan ställt in när jag inte har orkat med den sista inplanerade grejen. Men förrförra veckan fick jag lite panik över att jag är en så dålig kompis och att jag aldrig vill umgås så jag bokade in grejer varje dag den här och nu är det torsdag och jag ska bokklubbshänga med fina människor ikväll och det ska bli jättekul, men shit vad slut jag är som artist nu. Jag får helt enkelt försona mig med tanken att jag behöver varannan dag ledigt för att liksom orka nu för tiden. Plus (och det här är så cheesy) jag har typ inte hängt med Andreas nånting sen innan förra helgen och jag längtar efter att umgås med honom. Jag vill sitta ner, på en restaurang, med en drink, och prata med min kille.

Inga kommentarer: