torsdag, november 13

Jag sitter och målar naglarna på jobbet och ska faktiskt gå ut (gasp) och dricka vin och äta efter jobbet. Berättade precis för min kollega om the wild days och hur jag faktiskt var en sån som kom hem ett par timmar innan jag skulle upp till jobbet och hur jag dansade och shottade och i största allmänhet faktiskt var rätt social. Lite känner jag var fan tog hon vägen den där roliga härliga vilda personen? Varför är det bara ekonomitanten som är kvar? Alltså jag gillar ju mitt trettiosomethingliv med sina tvättdagar och teveserier och middagar rätt jävla mycket, men nån gång vore det lite roligt att få förfesta och sen gå ut och verkligen megadansa och shotta och komma hem med trasiga strumpbyxor halv fem och sova till tolv. Idag är inte den dagen i och för sig, men jag tänker iallafall dricka en drink och skratta.

1 kommentar:

Emma L. sa...

Jag vill med.