lördag, september 21

Om jag inte visste bättre skulle jag tro att jag var gravid

Jag är så himla ostabil nuförtiden. Imorse till exempel grinade jag en timma. Skulle gå på toaletten och började hysteriböla så jag glömde av om jag hade kissat eller inte. Nu har jag ätit göttig frukost med hallonsmoothie och rysk surdegslimpa och melon och nåt jävla fröknäcke och läst den tusen sidor långa bostadsbilagan i SvD och ba vem har så mycket pengar?! och sitter i soffan och lyssnar på Stevie Wonder. Jag är liksom en sekund från tårar hela tiden och det är freaking exhausting. Nu ska vi städa och sen är tanken att vi ska gå till Djurgården och käka lunch och sen dra hem och förbereda middagen till ikväll, men jag vet inte om jag orkar med nåt mer än att bara sitta och stirra rakt fram alternativt klänga på A. Allting är ju bra egentligen, men det är som om jag har nån overload av känslor som inte ryms i kroppen och bara måste ut.

Inga kommentarer: