söndag, september 15

Jag var på bröllop igår, mitt första borgliga, och det var så fantastiskt jävla vackert. Så himla mycket kärlek, så himla många skratt, så ömma dansfötter och så himla mycket vin. Idag har jag legat i ett soffhörn och kvidit och A har tvättat, diskat, städat, fixat mat och ba ligg där så ska jag ta hand om dig. En sån dag som jag drömde om varje bakisdag när jag var singel. En dag med i princip konstant kroppskontakt och fluffiga ord. Eller vi började dagen med att bakisgräla, men efter det så.

Det är fortfarande så himla konstigt att vara en del av ett par, som att jag blir förvånad hela tiden över att han är där och ba gillar mig.

2 kommentarer:

Sofie sa...

Så jävla häftigt att du får vara med om det på riktigt, så jävla värt det.

Linn sa...

Ja, det är fan häftigt. Varenda ångestdag jag hade var för att jag skulle hitta A. Jag tror det.