fredag, september 20

Vill typ blogga, men har inte så himla mycket att säga. Jag gillar mina kollegor så himla mycket. Jag är fan fortfarande snuvig och hostig så tips: dra ej på er höstförkylningen. Jag och min kille bråkade igår och jag grinade och han gick hemifrån i typ tre minuter innan han kom hem igen och sen blev vi sams och ba förlåt! Förlåt jag också! Vin? Ja, vin! Det jag gillar bäst med honom och mig är att vi pratar ut allting. Det är fint. Ikväll ska vi käka fredagsmiddag (om jag är hemma först blir det entrecote med rödvinssås, haricot verts och potatisgratäng, om han är hemma först vet jag inte vad det blir) och dricka vin och jag ska fan vara plåstrad på honom hela jävla kvällen. Skulle vilja ha det fint och städat och nya blommor, men kommer inte orka det.

Inga kommentarer: