torsdag, september 12

Sköja ba, gillar förändring

Mina nya kollegor alltså? I lovez them! Jag har sagt det förr och jag säger det igen: att ha ett jobb att gå till är en jävla lyx. Att ha ett jobb att gå till som känns pepp! och kul! och jamensågörvi! är helt magiskt. Visserligen gör jag inte speciellt mycket på jobbet just nu eftersom det är en helt ny tjänst och ett företag i uppstartsfas och allting måste sättas innan jag kan börja jobba ordentligt, men kommunikationen här, peppen här, strategin här? Så jävla skön att vara en del av ett kaos som ändå är en plan som håller. Plus, jag menar när ens chef ba haru inget att göra så gå ut i solen. Nu har du inget att göra och sen kommer du ha massor att göra. Passa på att vara lite ledig nu. Man ba okej? *målar om sovrummet* *städar* *tittar på teveserier*

Inga kommentarer: