tisdag, februari 7

Vi har sjukstuga. Jag har astma och barnet, well barnet är väl typ friskt nu, men Andreas säger att han känner sig lite risig. I förrgår tog vi inte av Ellen pyjamasen, igår drog hon med mig till vagnen i hallen och propsade på att gå ut och idag har hon fått kolla på BABABABABAA! (babblarna) 3 gånger. Alltså 20 minutersversionen. Precis exakt just nu är en av gångerna. Andreas lagar mat (vegetarisk lasagne) och jag orkar fan inte vara mera pedagogisk sångledare personligt gåstöd sagläsare magkittlare nåt mer så hejhej youtube på teven. Plus hon brukar smygbajsa framför teven och hon skulle behöva göra det nu såatteh.

Annars då? Nämen jag försöker väl övertala alla jag gillar att köpa hus i Sköndal så vi kan bo grannar och grilla och hjälpas åt med hämta/lämnacirkusen. Fan vad fint det skulle vara.

HA! Jag kan min bebis, nu bajsade hon!

Inga kommentarer: