fredag, december 4

Lyssnar på julmusik på jobbet. Alla julhatare är borta och jag och min kollega sittdansar och skrattar. Alltså jag gillar mitt jobb så himla mycket och jag gillar dom jag jobbar med så himla himla himla mycket. Dom är smarta och bra och gör mig glad varje jävla dag. I övrigt såg jag förut en man som åt frukt med kniv. Folk som äter frukt med kniv direkt från knivbladet gör att jag tänker på Crocodile Dundee. Folk som äter frukt med kniv får mig också att tänka på att jag själv tycker att det är rätt gött att äta frukt med kniv så nu måste jag köpa äpplen på vägen hem.

1 kommentar:

Anna sa...

MIn dotter militant äpploman. Äter minst ett om dagen, helst två.
De är som allra godast om man skurit dom med kniv, tycker hon. (vem gör inte det?)
Hur som, jag har numera alltid en kniv i bilen, brediv förarsätet.
En superfräsch äpplekniv (bakterier är bra, eller hur folks?)