söndag, december 27

God jul i efterskott!

Ligger i min killes min mans barndomssäng och vilar och kollar på magen när den studsar runt av vilda bebins förmiddagsgymnastik. Vi har firat jul med hela min släkt och sen tagit bilen till Örebreu och käkat INGEN JÄVLA JULMAT! med hans familj. Här är tempot lägre än noll och det är så jävla gött. Jag kanske ska duscha och vi ska fika med några kompisar och sen kolla ikapp dom senaste två avsnitten av Homeland och där slutar väl planen ungefär. Imorse nätshoppade jag drömgrejer på rean och jag kommer väl grina när fakturan kommer, men jag har faktiskt gått och dregglat över en klänning sen tidigt i höstas och kände ett starkt unn. Funderar på att blunda lite till över privatekonomin och klicka hem mer grejer. Mmm...köpa saker.

Inga kommentarer: