söndag, november 22

I helgen var jag och magen och Andypantz hos pappa. Det var så mysigt så jag dog av rosa fluff i bröstkorgen. Nu är vi hemma och jag ska gå och lägga mig i vår säng. Som är skön. Och hård. Och har rum. Och inte gör så att A-P snarkar så mycket så han får ta sitt täcke och en kudde och lägga sig i ett annat sovrum. Ja, it happened. Nästa gång vi åker dit ska jag ta med sängen som står i vårt förråd så vi får en ordentlig jävla säng och slipper rulla ihop till en sned hög i mitten samt fkn ryms.

Annars händer det inte mycket. Jag har bananaslängt efter all things jul och har googlat sönder internet efter mat/prydnader/gran/ljus/whatever. På onsdag kommer städerskan (seriöst bästa beslutet evah) och efter det får jag börja pynta här hemma. Längty.

Jo, har också varit hos banken och "förhandlat" och sänkt vår månadsutgift med 4300 kronor trots köp av ny bil. Jag kan antingen ranta om hur sjukt det är att pengar ger pengar ("lite"äckligt faktiskt) eller ge tips. Your choice.

5 kommentarer:

Johanna sa...

Jag väljer tips! Berätta allt :)
Mvh i behov av bra bankförhandlingstips inför framtida husköp.

tankarochvardagslunk sa...

Instämmer med ovanstående. Vill också ha tips, utifall om drömhuset finns!

Honey sa...

Tips, absolut!

Linn sa...

Okej, okej tips coming up!

Maria sa...

Ja tips! Jag kan inte pengar :(