måndag, november 30

Tänk om det inte är nåt där inne? (10+0)

Börjar vecka elva (again with the räkning alltså) med att boka om ultraljudstiden. Den första vi fick passade inte riktigt eftersom jag är i Edinburgh med Stina då, men dum som jag var sa jag ja till dagen innan istället. Alltså inte dumt som i att jag inte vill göra det, men tänk om det inte finns nåt därinne? Tänk om fostret har dött/slutat utvecklas men att det inte har blivit nåt missfall? Den senaste veckan har jag liksom inte känt speciellt mycket. Jag är inte supertrött. Jag mår inte speciellt illa och även om brösten fortfarande är ömma så har jag liksom inte några känningar tycker jag. Nu när jag skriver det här slår det mig att jag kanske borde ringa till min barnmorska och höra vad hon tycker. Min app säger att fostret borde vara lika stor som en legogubbe nu. Jag vill väldigt gärna att legogubben mår bra och har rätt storlek och ett pickande hjärta.

2 kommentarer:

S sa...

Håller såklart tummar och tår att allt är bra med legogubben!

Linn sa...

Legogubben mådde alldeles utmärkt! Den var värsta sprattlig och hade två av allt den ska ha två av och ett litet pickande hjärta.