tisdag, december 10

Det var längesen jag faktiskt hade saker att göra på jobbet så det fyller hela arbetsdagar och nu är jag inne på vecka två där jag faktiskt inte hinner färdigt med mina to-dos innan det är dags att gå hem och jag vet inte, men det stressar mig? Jag har lite glömt av hur det är att jobba-jobba och det är ju till 99% URKUL och till 1% stressande, men den där procenten liksom hänger kvar när jag kommer hem och väcker mig på nätterna och well, inatt gick jag och lade mig i soffan efter att ha vridit och vänt på mig i en timma och när jag gick upp och gick tillbaka till sängen så välte jag ett champagneglas med bubbel i från igår så det gick sönder och allting rann ur och det enda jag orkade göra var att lägga en handduk över det hela och gå och lägga mig igen. Jag har fått en finne bakom örat också förresten. Och jag orkar inte ta ordning på tvätten trots att det enda jag behöver göra är att vika lite för Andreas har gjort allt annat så allting ligger i en hög på sovrumsgolvet/stolen och tittar anklagande på mig.

Annars då? Vi ska flytta kontoret igen. Min bästis kommer förmodligen flytta till New York nästa år och jag kommer dricka alkohol varje kväll den här veckan.

Inga kommentarer: